laupäev, 14. juuli 2007

Chik yeung tin si / So Close (2002)




Chik yeung tin si
Corey Yuen

Ei saaks nüüd öelda, et enne filmi hankimist ei pööranud tähelepanu faktile, et tegu on "hot chicks with guns" teosega. Ausalt öeldes oligi see põhjus, miks filmi otsustasin ära vaadata. Lihtsalt sai märgatud antud teost ja kuna midagi paremat ei olnud kah antud momendil vaadata, otsustasin silmadel üle filmi käia. Tegu on muide Corey Yueni filmiga, kes ka Dead or Alive lavastaja on. Mehele meeldivad kui seksikad naised ekraanil püssidega vehivad ja võitluskunsti harrastavad nagu näha.

Filmi keskmes on kaks õde Lynn ja Shue, kes surnud isa salajase tehnoloogia abil suurendavad oma rahakotti palgamõrvade näol. Pärast järjekordset edukat missiooni satub neile jälile aga ambitsioonikas detektiiv Kong Yat-Hung.

Filmi algus tõotas midagi enamat, kui film enesest oli. Aga ei, kohe kui hakkas too inglisekeelne aeglane laul "Close to You" märulistseenide ajal, langes mu arvamus filmist kohe. Leiti ka koht, kus laulu kasutada.

Kaunitar Zhao Wei :)

Nigelat algust kompenseeriti vist fan service näol koos kahe kaunitari Shu Qi ja Zhao Wei'ga , kes ühes stseenid vannitoas "mängisid". Jah, mängisid. Oli ilus vaadata, aga tundus tobedana ning vaataja lollitamisena. Lõpus toodi ka sisse kerget lesbiteemat, mis jällegi minu arvates tobe tundus.

Märulistseenid, pean tunnistama, olid päris efektirikkad ning hästi teostatud, eriti too võitlus filmi lõpus, mil Zhao Wei katanaga vehib. Gore'st nüüd juttu ei saaks teha, kuid verd ikka natukene voolab küll. Käsivõitlused olid kahe naise vahel vahvad ning ehk selle vaatepildi pärast nii mõnigi filmi vaatas, ei tea. Mina ootasin midagi sisukamat ja huvitavamat kui katkise süžeega romantika/action mikstuur, mis nagu rikkis lennuk ei suuda kunagi maandumisplatsilt kaugemale jõuda.


Look at me, I'm flying!

Tõesti on väga vähe öelda, sest stoori oli olemas, kuid mina ei suutnud ennast selle lainele viia, mistõttu ka minu negatiivne arvamus filmist. Ainukene väga väärt aspekt oli ainult silmailu (ning mudu hea näitleja) Zhao Wei, kes on vist hetkel üks ilusamaid naisi keda mina oma silmaga näinud. Ja ma ei liialda. 4/10.

2 kommentaari:

Trash ütles ...

Naised püssidega ja aasiast pole minu arust kunagi hea valik. Tavaliselt jääb asi kehva janditamise kanti.

aenea ütles ...

Aasia märulid ei kisu eriti, olen rohkem draamade vaataja.

Aga "naised relvaga" filmidest on üks hea film Richard Kelly "Domino".